13.12.11

NYTÅRSKJOLE

Jeg har virkelig brugt de sidste 3 ugers tid på at prøve at finde min nytårskjole. Havde ellers regnet med at købe den fra Gina Tricot, som de reklamerer med alle vegne, hvor der er det der læder oppe omkring brystet, know what I'm talking about? Anyways, den sad så virkelig dårligt. Ja, selv en størrelse 34 kan jeg ikke fylde ud i brystet, møgirriterende...
Så nu har jeg stenet ALLE hjemmesider med kjoler tynde og har jeg fundet den helt perfekte kjole? Nej. Fuck mit liv. Har fundet nogle stykker, men enten er de for skanky, for kedelige eller for dyre. Ja, en studerende, som mig som bor alene, går alt for meget i byen for tiden og som også lige har brugt alt for mange penge på julegaver og vinterjakke OG stadig mangler vintersko har altså ikke vildt mange penge til en kjole. Puha, hvor lyder jeg dog depri. Men altså, nu har jeg så fundet en fra Asos, som jeg er ret vild med, MEN så er den udsolgt. Går bare og håber dybt i hjertet at de når at få den hjem. Den koster godt nok næsten 500 kr, men hvis jeg ikke kan finde andet, bliver jeg jo nok nødt til at ofre det...
Kjolen kommer her nedenfor. Den hvide er også en jeg overvejer. Jeg er dog lidt af en kegle, og når jeg tænker nytår + alkohol + det at jeg er en kegle... Så kan det kun gå helt galt...
Har i fundet nytårskjole? Eller har i en virkelig flot en i kan anbefale, then tell me! Jeg er desperat...
Asos.com, 55£

Asos.com, 55£

3 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke fundet min nytårskjole endnu, og jeg bliver snart meget stresset!! :-( Når jeg endelig finder en jeg kan bruge, så koster de alt alt for meget! Har dog fundet rigtig mange jeg godt kan lide, men de sidder bare stramt, og det er min krop altså ikke til fortiden :-( Så det er virkelig bare noget øv!

    Håber vi finder "the dress" inden det er for sent.. Du må meget gerne skrive til mig hvis du finder noget godt :-D

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den hvide er rigtig rigtig flot! Men kender godt følelsen af at man ikke tror man kan passe på den, især da den er hvid :) Nytårsaften = lidt for meget alkohol indenbords, plus en masse dejlig sovs... For mig kan det kun gå galt med en hvid kjole :)

    Btw rigtig fin blog, har været fast læser et stykke tid, håber det kunne gengældes ;)

    http://lifeaccordingtojosephine.blogspot.com/

    #MuchLove Josse ;)

    SvarSlet
  3. Nej, man bliver virkelig stresset, for det er jo næsten det vigtigste på hele aftenen?!
    Håber virkelig også vi finder den, specielt hvis det er over nettet hvor det jo også tager tid ta få den tilsendt.
    Ja præcis, hvid er nok ikke lige det optimale til nytår.
    Tak, det vil jeg da helt sikkert gøre Josephine :-)

    SvarSlet